Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Moszczenica
(5)
Wypożyczalnia Baby
(1)
Autor
Barry Pete S
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hübner-Wojciechowska Joanna
(1)
Jachnis Anna
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Szenfeld Danuta
(1)
Wąsik Andrzej (1959- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(1764)
Rodzina
(1041)
Przyjaźń
(895)
Tajemnica
(879)
Miłość
(815)
Reklama
(-)
Relacje międzyludzkie
(704)
Śledztwo i dochodzenie
(623)
II wojna światowa (1939-1945)
(602)
Nastolatki
(599)
Literatura polska
(549)
Zwierzęta
(464)
Zabójstwo
(459)
Sekrety rodzinne
(417)
Trudne sytuacje życiowe
(411)
Rodzeństwo
(405)
Policjanci
(393)
Relacja romantyczna
(392)
Dzieci
(388)
Magia
(348)
Chłopcy
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(331)
Małżeństwo
(327)
Wybory życiowe
(323)
Władcy
(291)
Uczniowie
(281)
Osoby zaginione
(272)
Uczucia
(266)
Dziewczęta
(260)
Życie codzienne
(254)
Matki i córki
(252)
Arystokracja
(245)
Dziennikarze
(236)
Przestępczość zorganizowana
(236)
Wakacje
(232)
Żydzi
(230)
Poszukiwania zaginionych
(203)
Ludzie a zwierzęta
(200)
Zemsta
(200)
Boże Narodzenie
(196)
Uprowadzenie
(195)
Pisarze polscy
(194)
Polacy za granicą
(188)
Młodzież
(186)
Psy
(185)
Ludzie bogaci
(172)
Seryjni zabójcy
(171)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(160)
Dojrzewanie
(159)
Podróże
(159)
Literatura amerykańska
(158)
Obyczaje i zwyczaje
(154)
Sieroty
(154)
Spisek
(153)
Mężczyzna
(148)
Prywatni detektywi
(147)
Język polski
(146)
Literatura angielska
(143)
Ojcowie i córki
(143)
Prowincja
(141)
Szlachta
(138)
Pisarze
(135)
Wojsko
(133)
Lekarze
(132)
Dziadkowie i wnuki
(129)
Polityka
(126)
Powieść amerykańska
(123)
Zdrada małżeńska
(122)
Samotność
(121)
Politycy
(118)
Wsie
(118)
Śmierć
(116)
Wojna
(112)
Władza
(107)
Język polski (przedmiot szkolny)
(105)
PRL
(105)
Holokaust
(104)
Indianie
(104)
Powieść obyczajowa
(104)
Spadek
(104)
Przeprowadzka
(103)
Samotne matki
(102)
Czarownice i czarownicy
(100)
Kultura
(100)
Studenci
(100)
Ucieczki
(100)
Kłamstwo
(98)
Marzenia
(98)
Zdrada
(98)
Duchy
(96)
Powieść angielska
(96)
Szpiegostwo
(96)
Nazizm
(94)
Humor
(92)
Stworzenia fantastyczne
(92)
Medycyna
(91)
Podróżnictwo
(91)
Postawy
(90)
Samorealizacja
(90)
Trauma
(90)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Felieton
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Druk dwuszpaltowy.
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że "dobry pomysł jest wieczny". Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Książka jest pierwszym podręcznikiem w Polsce zawierającym tak szerokie spektrum wiedzy z zakresu marketingu politycznego. W kolejnych rozdziałach Autorzy wprowadzają Czytelnika w tajniki podstawowych pojęć i koncepcji marketingu politycznego, omawiają modele zachowań wyborczych, problematykę segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, rolę mediów w kampanii i reklamie politycznej. Osobne rozdziały poświęcają zagadnieniom sondaży, debat i kampanii politycznych. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: politologów, socjologów, psychologów, medioznawców i dziennikarzy oraz prawników, pedagogów i wreszcie samych polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2, stan prawny na dzień 1 września 2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 228 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka / Wolters Kluwer Polska)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyki naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcono reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług. Dodatkowym atutem podręcznika są przykłady spraw toczących się przed sądami i różnorodne orzeczenia. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów prawa, ale może również służyć studentom innych kierunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblogr. s. [392]-411.
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"A ja żem jej powiedziała" to debiutancka książka Katarzyny Nosowkiej - wybitnej polskiej wokalistki i byłej frontmenki zespołu Hey, a obecnie także felietonistki i komiczki. Wszystko rozpoczęło się od humorystycznego cyklu filmików, które Nosowska zaczęła zamieszczać na swoim profilu na Instagramie w lipcu zeszłego roku, bawiąc się zręcznie internetowymi trendami i ironizując z zasad, którymi rządzą się portale społecznościowe, a więc i cały świat. To książka o celebrytach, wpływie internetu na relacje międzyludzkie i przede wszystkich o każdym z nas. Taką właśnie zwyczajną kobietą okazuje się być Nosowska, która wykazuje niewspółmierną do możliwości metabolicznych miłość do jedzenia, uwielbienie do koloru czarnego, który wcale nie wyszczupla, oraz wdzięczność do życia i wartą naśladowania prawdziwą miłość do siebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 82-92 (1 egz.)
Wypożyczalnia Baby
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 82-92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej