Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Moszczenica
(4)
Autor
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Mazur Marek
(1)
Muszyński Jerzy (1930- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(1765)
Rodzina
(1044)
Przyjaźń
(896)
Tajemnica
(878)
Miłość
(816)
Marketing polityczny
(-)
Relacje międzyludzkie
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(623)
II wojna światowa (1939-1945)
(612)
Nastolatki
(598)
Literatura polska
(547)
Zwierzęta
(464)
Zabójstwo
(459)
Sekrety rodzinne
(418)
Trudne sytuacje życiowe
(411)
Rodzeństwo
(407)
Policjanci
(394)
Relacja romantyczna
(393)
Dzieci
(388)
Magia
(347)
Chłopcy
(336)
Małżeństwo
(329)
Wybory życiowe
(325)
Wojna 1939-1945 r.
(324)
Władcy
(291)
Uczniowie
(281)
Osoby zaginione
(272)
Uczucia
(267)
Dziewczęta
(260)
Matki i córki
(254)
Życie codzienne
(254)
Arystokracja
(246)
Dziennikarze
(236)
Przestępczość zorganizowana
(236)
Wakacje
(231)
Żydzi
(231)
Poszukiwania zaginionych
(203)
Ludzie a zwierzęta
(200)
Zemsta
(200)
Boże Narodzenie
(196)
Uprowadzenie
(196)
Pisarze polscy
(194)
Polacy za granicą
(189)
Młodzież
(186)
Psy
(185)
Ludzie bogaci
(172)
Seryjni zabójcy
(171)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(160)
Dojrzewanie
(159)
Podróże
(159)
Literatura amerykańska
(157)
Obyczaje i zwyczaje
(154)
Sieroty
(154)
Spisek
(153)
Mężczyzna
(148)
Prywatni detektywi
(147)
Język polski
(146)
Literatura angielska
(143)
Ojcowie i córki
(143)
Prowincja
(142)
Szlachta
(138)
Pisarze
(135)
Wojsko
(133)
Lekarze
(132)
Dziadkowie i wnuki
(129)
Polityka
(126)
Powieść amerykańska
(122)
Zdrada małżeńska
(122)
Samotność
(121)
Politycy
(118)
Wsie
(118)
Śmierć
(116)
Wojna
(112)
Władza
(107)
Holokaust
(105)
Język polski (przedmiot szkolny)
(105)
PRL
(105)
Indianie
(104)
Powieść obyczajowa
(104)
Spadek
(104)
Przeprowadzka
(103)
Samotne matki
(102)
Czarownice i czarownicy
(100)
Studenci
(100)
Ucieczki
(100)
Kultura
(99)
Marzenia
(99)
Zdrada
(99)
Kłamstwo
(98)
Duchy
(96)
Powieść angielska
(96)
Szpiegostwo
(96)
Więźniowie obozów
(96)
Nazizm
(94)
Humor
(92)
Stworzenia fantastyczne
(92)
Medycyna
(91)
Podróżnictwo
(91)
Postawy
(91)
Ojcowie i synowie
(90)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Książka jest pierwszym podręcznikiem w Polsce zawierającym tak szerokie spektrum wiedzy z zakresu marketingu politycznego. W kolejnych rozdziałach Autorzy wprowadzają Czytelnika w tajniki podstawowych pojęć i koncepcji marketingu politycznego, omawiają modele zachowań wyborczych, problematykę segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, rolę mediów w kampanii i reklamie politycznej. Osobne rozdziały poświęcają zagadnieniom sondaży, debat i kampanii politycznych. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: politologów, socjologów, psychologów, medioznawców i dziennikarzy oraz prawników, pedagogów i wreszcie samych polityków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wydanie I. - Wołowiec : "Czarne", 2021. - 237 stron ; 23 cm
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii - sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Między innymi niespodziewany sukces "Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej