Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Moszczenica
(7)
Wypożyczalnia Srock
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Christopher Martin
(1)
Cooper Birk
(1)
Cooper Scott W
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Grutzner Fritz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Mruk Henryk
(1)
Peck Helen
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Shook Robert L. (1938- )
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Kobieta
(1761)
Rodzina
(1038)
Przyjaźń
(892)
Tajemnica
(871)
Miłość
(813)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(703)
Śledztwo i dochodzenie
(621)
Nastolatki
(599)
II wojna światowa (1939-1945)
(593)
Literatura polska
(549)
Zwierzęta
(464)
Zabójstwo
(457)
Sekrety rodzinne
(417)
Trudne sytuacje życiowe
(409)
Rodzeństwo
(403)
Relacja romantyczna
(392)
Policjanci
(391)
Dzieci
(386)
Magia
(345)
Wojna 1939-1945 r.
(338)
Chłopcy
(336)
Małżeństwo
(326)
Wybory życiowe
(318)
Władcy
(291)
Uczniowie
(280)
Osoby zaginione
(269)
Uczucia
(266)
Dziewczęta
(260)
Życie codzienne
(254)
Matki i córki
(252)
Arystokracja
(244)
Dziennikarze
(236)
Przestępczość zorganizowana
(236)
Wakacje
(231)
Żydzi
(230)
Poszukiwania zaginionych
(202)
Ludzie a zwierzęta
(200)
Zemsta
(200)
Boże Narodzenie
(196)
Uprowadzenie
(195)
Pisarze polscy
(194)
Polacy za granicą
(188)
Młodzież
(186)
Psy
(185)
Ludzie bogaci
(172)
Seryjni zabójcy
(170)
Zabójstwo seryjne
(167)
Dojrzewanie
(159)
Zakochanie
(159)
Literatura amerykańska
(158)
Podróże
(158)
Obyczaje i zwyczaje
(154)
Sieroty
(154)
Spisek
(153)
Mężczyzna
(148)
Język polski
(146)
Prywatni detektywi
(146)
Literatura angielska
(143)
Ojcowie i córki
(143)
Prowincja
(141)
Szlachta
(138)
Pisarze
(134)
Wojsko
(133)
Dziadkowie i wnuki
(129)
Lekarze
(129)
Polityka
(126)
Powieść amerykańska
(123)
Zdrada małżeńska
(122)
Samotność
(121)
Politycy
(117)
Wsie
(116)
Śmierć
(115)
Wojna
(112)
Władza
(107)
Język polski (przedmiot szkolny)
(105)
Holokaust
(104)
Indianie
(104)
PRL
(104)
Powieść obyczajowa
(104)
Spadek
(104)
Przeprowadzka
(102)
Samotne matki
(102)
Kultura
(100)
Studenci
(100)
Czarownice i czarownicy
(99)
Ucieczki
(99)
Marzenia
(98)
Zdrada
(98)
Kłamstwo
(97)
Powieść angielska
(96)
Szpiegostwo
(96)
Duchy
(94)
Nazizm
(94)
Humor
(91)
Medycyna
(91)
Podróżnictwo
(91)
Stworzenia fantastyczne
(91)
Postawy
(90)
Trauma
(90)
Wychowanie w rodzinie
(90)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, 10 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202 s. : il. ; 21 cm.
Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "The customer rules : the 14 indispensible, irrefutable, and indisputable qualities of the greatest companies in the world" 2009. Nazwa przyjęta pierwszego aut.: C. Britt Beemer.
Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy "Logistyki marketingowej" spróbowali rozwinąć tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i skutecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo. Autorzy skoncentrowali się na następujących zagadnieniach: zmianach zachodzących w otoczeniu firmy; budowaniu relacji z klientami; tworzeniu wartości dla klienta, rozumianej jako różnica korzyści i kosztów; konkurencji opartej na czasie; łańcuchach dostaw zorientowanych na popyt; zarządzaniu logistyką marketingową; obsłudze klienta globalnego. Liczne przykłady zamieszczone w książce ułatwią zastosowanie konkretnych rozwiązań w firmie. Książka przeznaczona jest dla studentów, menedżerów w firmach oraz praktykom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi", napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk. Publikacja zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, w swym nowym, znacznie rozszerzonym kształcie, składa się z dwudziestu sześciu rozdziałów, na które złożyły się wykłady (referaty) autora przedstawiane różnym gronom osób zainteresowanych etyką życia gospodarczego oraz jej uprawianiem w Polsce. W związku z tym, zgodnie ze starą rzymską zasadą repetitio est mater studiorum, tu i ówdzie mogą powtórzyć się te same lub podobne wątki prezentowane w innych kontekstach. Problematyka przedstawiona w tych rozdziałach pokazuje rozwój etyki biznesu w Polsce okresu transformacji. Książkę podzielono na dwie części: w części zatytułowanej Wykłady pierwsze pomieszczono te rozdziały, które publikowane były we wcześniejszym wydaniu książki, w części drugiej, noszącej tytuł Wykłady wtóre zebrano rozdziały wcześniej nie włączone do książki oraz rozdziały nowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Praca składa się z 9 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badania marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przykłady strategii marketingowych wybranych banków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Srock
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; przeł. Robert Bartołd. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, cop. 2005. - XXXI, 754 s. : il., wykr. ; 27 cm.
U góry s. tyt.: Wyd. 11 [oryg.].
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 7. - Warszawa : "Felberg SJA", cop. 1999. - XXX, 743 s. : il., rys., wykr. ; 27 cm.
Autor osadza marketing w realiach współczesnego życia gospodarczego i zachodzących w nim zmian, w szczególności internacjonalizacji przedsiębiorstw, globalizacji rynku oraz postępu technicznego oraz organizacyjnego. Marketing jest funkcją tych procesów, a równocześnie ich stymulatorem. To podejście przesądziło o uwzględnieniu w książce sprzężeń zwrotnych marketingu nie tlko z przemianami zachodzącymi w przedsiębiorstwie ale także z jego mikro- i makrootoczeniem. Czytelnik więc, nie tylko dowiaduje się o zasadach, sposobach, technice marketingu, jego strategii i badaniach, ale otrzymuje odpowiedź na pytanie: jakie są uwarunkowania tych zjawisk? Książka dostarcza więc wiedzy nie o marketingu "martwym", ale "żywym", zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej