Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Moszczenica
(6)
Wypożyczalnia Baby
(2)
Wypożyczalnia Srock
(1)
Autor
Black Sam ( -1999)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Szymańczyk Natalia
(1)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(1767)
Rodzina
(1044)
Przyjaźń
(896)
Tajemnica
(878)
Miłość
(816)
Public relations
(-)
Relacje międzyludzkie
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(623)
II wojna światowa (1939-1945)
(612)
Nastolatki
(598)
Literatura polska
(547)
Zwierzęta
(464)
Zabójstwo
(459)
Sekrety rodzinne
(418)
Trudne sytuacje życiowe
(411)
Rodzeństwo
(407)
Policjanci
(394)
Relacja romantyczna
(393)
Dzieci
(388)
Magia
(347)
Chłopcy
(336)
Małżeństwo
(329)
Wybory życiowe
(325)
Wojna 1939-1945 r.
(324)
Władcy
(291)
Uczniowie
(281)
Osoby zaginione
(272)
Uczucia
(267)
Dziewczęta
(260)
Matki i córki
(255)
Życie codzienne
(254)
Arystokracja
(246)
Dziennikarze
(236)
Przestępczość zorganizowana
(236)
Wakacje
(231)
Żydzi
(231)
Poszukiwania zaginionych
(203)
Ludzie a zwierzęta
(200)
Zemsta
(200)
Boże Narodzenie
(196)
Uprowadzenie
(196)
Pisarze polscy
(194)
Polacy za granicą
(189)
Młodzież
(186)
Psy
(185)
Ludzie bogaci
(172)
Seryjni zabójcy
(171)
Zabójstwo seryjne
(168)
Zakochanie
(160)
Dojrzewanie
(159)
Podróże
(159)
Literatura amerykańska
(157)
Obyczaje i zwyczaje
(154)
Sieroty
(154)
Spisek
(153)
Mężczyzna
(148)
Prywatni detektywi
(147)
Język polski
(146)
Literatura angielska
(143)
Ojcowie i córki
(143)
Prowincja
(142)
Szlachta
(138)
Pisarze
(135)
Wojsko
(133)
Lekarze
(132)
Dziadkowie i wnuki
(129)
Polityka
(126)
Powieść amerykańska
(122)
Zdrada małżeńska
(122)
Samotność
(121)
Politycy
(118)
Wsie
(118)
Śmierć
(116)
Wojna
(112)
Władza
(107)
Holokaust
(105)
Język polski (przedmiot szkolny)
(105)
PRL
(105)
Indianie
(104)
Powieść obyczajowa
(104)
Samotne matki
(104)
Spadek
(104)
Przeprowadzka
(103)
Czarownice i czarownicy
(100)
Studenci
(100)
Ucieczki
(100)
Kultura
(99)
Marzenia
(99)
Zdrada
(99)
Kłamstwo
(98)
Duchy
(96)
Powieść angielska
(96)
Szpiegostwo
(96)
Więźniowie obozów
(96)
Nazizm
(94)
Humor
(92)
Stworzenia fantastyczne
(92)
Medycyna
(91)
Podróżnictwo
(91)
Postawy
(91)
Ojcowie i synowie
(90)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Polska
(1)
Województwo Świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Powieść obyczajowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w bankach wirtualnych / Michał Macierzyński. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 258 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Platinium)
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations. Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w teorii i praktyce / pod redakcją Beaty Ociepki. - Wydanie 2 poprawione i uzupełnione. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2003. - 147 stron ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; nr 2347)
Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu, ale także w politologii oraz nauce o komunikowaniu. Jedna z podstawowych zasad mówi, że nawet najlepsza kampania reklamowa nie poprawi sytuacji źle zarządzanej firmy lub sprzedaży niedoskonałego produktu. Działania public relations będą więc skuteczne dopiero wtedy, gdy będzie im towarzyszyć sprawne zarządzanie firmą lub instytucją. Książka zawiera teksty z pogranicza teorii i praktyki. W części pierwszej przedstawiono kategorie wizerunku i znaczenie public relations w sytuacjach kryzysowych. Drugą część poświęcono tym działaniom, których podmiotem jest samorząd lokalny lub, szerzej, lokalna społeczność. Omówiono tu także znaczenie lokalnego radia w relacjach samorządów lokalnych z otoczeniem oraz nową w Polsce działalność public relations na rzecz służby zdrowia. Publikacja jest kontynuacją serii zapoczątkowanej książką "Teoria i praktyka propagandy". Podobnie jak poprzednie, jest skierowana zarówno do studentów nauk społecznych oraz dziennikarstwa, jak i do praktyków zainteresowanych wynikami badań nad public relations, rozwijających się w Polsce od dziesięciu lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inne stany świadomości / Natalia Szymańczyk. - Wydanie I. - Warszawa : "Muza", 2023. - 381 stron ; 21 cm.
Amelia Tudor prowadzi dwa życia. Jedno w nieustającym pędzie, w agencji PR, pod kontrolą opresyjnego szefa. Drugie refleksyjne, jako doktorantka znanego i ekscentrycznego Profesora. Pierwsze jest po to, by płacić rachunki i budować bliżej nieokreśloną karierę. Drugie ma dawać poczucie sensu i być odskocznią od toksycznych i powierzchownych zawodowych relacji. Wszystko spaja bogate życie towarzyskie dwudziestodziewięciolatki, które stanowi antidotum na samotność. Kluby, imprezy, pokazy mody to niemal naturalne środowisko Amelii. Na jednym z eleganckich przyjęć dziewczyna poznaje Teofila. Zarozumiałego miłośnika kobiet, używek i drogich samochodów, który stara się o względy Amelii. Wspólny wypad do Francji nie tylko ujawni inne oblicze Teofila i głęboko skrywaną przez niego tajemnicę, ale okaże się również zwrotem w karierze dziewczyny. Czy Amelia odważy się postawić wszystko na jedną kartę? Czy pasja i namiętność okażą się wystarczające, by wywrócić dotychczasowe życie do góry nogami? Uderzająco prawdziwa, emocjonująca i śmiała opowieść o poszukiwaniu własnej drogi i idealnego towarzysza podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 821.162.1-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Baby
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Stacja Jagodno / K. Wilczyńska ; 1)
Kontynuowany w: Marzenia szyte na miarę
Stanowi część 1 cyklu, część 2 pt.: "Marzenia szyte na miarę".
Zatrzymaj się na chwilę w urokliwej miejscowości w Górach Świętokrzyskich. Tutaj czas płynie inaczej. W Jagodnie spotykają się przeciwieństwa: wieś i miasto, kobiety i mężczyźni, starość i młodość, tradycja i nowoczesność. Karolina Wilczyńska odmienia smaki życia przez wszystkie przypadki. Tamara - 36-letnia rozwódka i specjalistka od PR-u dostaje polecenie zorganizowania kampanii wyborczej kandydatowi na wójta gminy Jagodno. Podczas spotkania przedwyborczego jeden z oponentów zarzuca Tamarze, że promuje politykę prospołeczną, a sama zaniedbuje swoją rodzinę. Faktycznie jej nastoletnia córka Marysia ma problemy - chłopak namawia ją do zażycia narkotyków i domaga się "dowodu miłości". Czy nowy partner Tamary przejdzie tę próbę rodzicielską? Czy Tamara uratuje córkę? Kim jest tajemnicza babcia Róża? Trzy generacje kobiet i smak konfitur z fiołków, które potrafią osłodzić nawet najbardziej gorzkie życie. Powieść Karoliny Wilczyńskiej to pełna ciepła opowieść o miłości, szczęściu i poszukiwaniu własnego miejsca na ziemi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 821.162.1-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Baby
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 821.162.1-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Srock
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wydanie 4 zmienione i rozszerzone. - Warszawa : "Placet", 2009. - 957 stron ; 24 cm.
Na okładce: podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków.
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej