30357
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Z książki Czytelnik dowie się: jak rozpocząć rozmowę z klientem, aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go produktem, jak przeprowadzić prezentację produktu, aby wzbudzić w kliencie pragnienie jego zakupu, jak reagować na zastrzeżenia klienta powstrzymujące go przed podjęciem decyzji kupna, jak finalizować rozmowę, aby klient złożył zamówienie, jakie działania podejmować po dokonaniu sprzedaży, aby klient ponawiał zakupy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Srock
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt: ABC's of relationship selling
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej